גדר רשת מרותכת

גדר רשת מרותכת

תוכן עינינים

מאמרים נוספים

שיתוף

מידע נוסף

צוות השירות של ח.ממרוד מזמין אתכם לפנות ולקבל מידע נרחב לשירותכם

גדרות משמשות כאמצעי ההפרדה היעיל ביותר בין מתחמים שונים, אך גם עשויות להוות מפגע אסתטי לעין. עשרות שנים נעשה שימוש בגדרות רשת על מנת לגדר מבני ציבור, בתי ספר ומתחמי בנייה כאשר הגדר יכולה להיות מותאמת גם לשמירה על המרחב הביתי.

גדרות משמשות כאמצעי ההפרדה היעיל ביותר בין מתחמים שונים, אך גם עשויות להוות מפגע אסתטי לעין. עשרות שנים נעשה שימוש בגדרות רשת על מנת לגדר מבני ציבור, בתי ספר ומתחמי בנייה כאשר הגדר יכולה להיות מותאמת גם לשמירה על המרחב הביתי.

מהם יתרונותיה של גדר זו ?

 

גדר המגנה מפני אנשים לא מורשים הנכנסים למתחם

גדר רשת מרותכת מאפשרת להגן על המתחם וליצור רצף קבוע מסביבו כאשר ניתן לשלב שערים עשוי מתכת לאורך הגדר.

את הגדר ניתן לתכנן בגבהים משתנים על להגן על החלל כולו ולמנוע מאנשים לא מורשים להיכנס לחצר, שטח גן או בית ספר, אזור בנייה או חניון סגור.

גדר המאפשרת למנוע יציאה ממתחם

בעוד הגדר מגנה על הנמצאים בחלל מפני כניסה של משתמשים מבחוץ היא מאפשרת גם הגנה נוספת כאשר מעוניינים למנוע יציאה ללא רשות מהמתחם. לדוגמה, גני ילדים המעוניינים ליצור מרחב בטוח למשחקים בחצר יוכלו להשתמש ביתרונותיה של גדר רשת מרותכת על מנת שההורים יוכלו לצפות בהם מבחוץ אך הילדים לא יוכלו לעזוב את המתחם.

קהל יעד נוסף המתאים להתקנת גדר זו היא מוסדות לטיפול בחולי נפש או בעלי פיגור תוך יצירת מתחם סגור עבורם מבלי ליצור תחושה קלסטרופובית של מקום סגור המאפיינת גדרות אחרים.

גדר לתיחום מגרשי ספורט

גדר רשת מרותכת משמשת גם על מנת לתחום מגרשי ספורט, מגרשי טניס, כדורגל או כדורסל. מחד, היא מאפשרת לקהל חיצוני לצפות בשחקנים ומאידך, היא מונעת מכדור הרגל, כדור היד או כדורי הטניס לצאת מהמגרש ולפגוע בעוברים ושבים. מגרשים רבים עושים שימוש בגדרות אלה גם על מנת ליצור חללים קטנים יותר למשחק בהם קבוצה אחת אינה מפריעה לשנייה.

זהירות – ירידה מצוק

שימוש נוסף שיש לגדרות המתכת הוא על מנת למנוע גישה של רכבים והולכי רגל לצוקים מסוכנים.

סגירה של המתחם על ידי הרשת מאפשרת לראות בצורה ברורה את הסכנה וכן להציב שלט שנועד למנוע מסקרנות לטפס על הגדר ולנסות לעבור למתחם שעשוי לגרום לתאונה מצערת.

תוחמים חלקים במדרכה ציבורים עם גדר רשת ניידת

חלק מגדרות הרשת המרותכות מותקנות עם רגלית ניידת הנבנית בצורה מודולרית מחלקים שונים.

ניתן להשתמש בגדרות הללו על מנת למנוע מעוברים ושבים לעבור על המדרכה בזמן שמתבצעות בה עבודות, או על מנת למנוע מרכבים להיכנס למתחם שנסגר מסיבות שונות.

גדרות לאירועים

שימוש נוסף לגדר ניידת זו יכול להיות על מנת לתחום שטח פתוח כמו מדשאה או חניון עפר בו מתקיים אירוע בידור או חתונה. הגדר יכולה לשמש על מנת להגדיר את גבולות המתחם, לאפשר למנוע מקהל שעדיין לא רכש כרטיס לאירוע להיכנס או על מנת ליצור מתחם צר המוביל אל הקופות לרכישת כרטיסים. חברות הפקת אירועים עושות שימוש נפוץ בגדרות אלה על מנת לסגור מתחמים באופן זמני ולאחר מכן מפרקות את חלקי הגדר על מנת לשנען בקלות.

גדרות להפרדה בין שטחים משותפים

גדר רשת מרותכת יכולה לשמש גם על מנת להפריד בין שטחים משותפים לשטחים פרטיים בבניין משותף. כמו למשל תיחום של חלק מהגינה בדירות גן או יצירה של חציצה בין מתחם בו משחקים הילדים לבין החניון בגינה הביתית.

גדר זו יכולה לשמש גם על מנת להפריד בין בתים פרטיים או ליצור שטח בבית הפרטי בו כלבים יכולים לשחק ולהשתובב על הדשא מבלי שירוצו, חלילה, לכביש או ישוטטו ברחוב.

סגירת מתחמים בהם יש פחי זבל

גדר רשת גבוהה מאפשרת לסגור מתחם בבניין מגורים משותף או מתחם משרדים בהם ממוקמים פחי הזבל. החציצה מגדירה את המרחב מבחינה עיצובית, כמו גם מונעת מחתולי רחוב לטפס ולהיכנס לתוך פחי האשפה.

היום, עם כניסתם של פחי האשפה האוטומטיים הגדר מהווה גם אמצעי הגנה למקרה שילד משוטט יסתקרן וירצה להיכנס למתחם.

יתרונות נוספים להתקנת הגדר

הגדר אינה חוסמת את שדה הראייה ומאפשרת לראות ללא אמצעים טכנולוגיים מי נמצא מאחוריה והחליט האם לפתוח את השער המותקן בה למבקר מהחוץ.

פרופילי המתכת העבים עמידים במזג אוויר קיצוני כגון תנאים של לחות, חום גבוה או קור חיצוני. ניתן להזמין את הגדר במגוון רחב של גוונים על מנת שעיצובה יתאים לערכת הצבעים בחללי החוץ השונים.

הזמנת גדר רשת המתאימה לצרכיכם

אנו מתמחים בתכנון ועיצוב גדרות מסוגים סוגים לרבות גדר רשת מרותכת המהווה פתרון אולטימטיבי לגידול שטחים בהיקף גדול בעלות ראלית.

השימוש בכמות קטנה של חומר בצורת הרשת מחד, ובפרופילי המתכת העבים המקיפים את הגדר ומעניקים לה עמידות מרבית מאפשרים להתאים את הגדר להקפת חללים שונים וליצירת חציצה חיצונית ופנימית.

בין לקוחותינו תמצאו לקוחות פרטיים ומוסדיים כאשר מאחורינו שנים רבות של ניסיון בהתאמת הפתרון המתאים לכך צורך. אנו מייצרים את הגדרות על פי הצורך, בגובה ובאורך המתאימים ומשלבים בהם שערים.

נשמח לסייע גם לכם לבחור את סוג הגדר האופטימלי לפרויקט שלכם.

דילוג לתוכן