ח-ממרוד-שערים-וגדרות

ח.ממרוד

חברה מובילה בתכנון וביצוע עבודות גידור מזה כשישה עשורים.

ח.ממרוד פעילה בארץ ובחו"ל, מספקת שירותי תכנון וביצוע מלאים של עבודות גידור מסוגים שונים, הכוללים גידור ביטחוני וגידור אזרחי וכן ייצור והתקנה של מעקות בטיחות ומעקות דקורטיביים בתאום עם אדריכלים. צוות מחקר ופיתוח של ח.ממרוד, מבטיח גמישות והתאמת מוצרים ופתרונות יצירתיים למגוון רחב של דרישות ועל פי תכנון והנדסה בכל פרויקט באיכות ושירות יוצאי דופן.

פתרונות ותחומי מוצר

הגידור הבטחוני הינו אמצעי פיסי שנועד למנוע ככל האפשר כניסה לא מורשית לאתרים שהינם תחת בקרה ולהפנות את הגורמים המורשים לכניסות המבוקרות.

הגידור האזרחי הינו אמצעי פיסי שנועד לתחום שטחים ואיזורים המשמשים צרכים שונים,כמו גינות ציבוריות ופארקים, בתים פרטיים או משותפים, שטחים חקלאיים, מרכזים מסחריים וקניונים, מדרכות וכבישים, מעקות בטיחות להפרשי גובה, הגנה על תחנות הסעה, תחנות דלק, וכל מתחם הזקוק לתיחום.

תפקיד המעקות למנוע נפילה בין שני מפלסי גובה שונים או הפרדה בין שני משטחים לצרכי בטיחות.כמו כן מעקות מדרכות משמשות אמצעי למניעת התפרצות הולכי רגל לכביש, אזורים המסומנים כבעלי סיכון גבוה להולכי רגל במפעלים ואזורים נרחבים, ניתוב קהל במקומות הומים.

מעקות בטיחות למניעת נפילה, עפ"י דרישת תקן ישראלי למעקות 1142, אך מבוצעות עפ"י דרישות אדריכלים, בעלי איפיון ייחודי לפרוייקט.

השערים משמשים לאפשר או למנוע מעבר של כלי רכב, או של בני אדם או של בעלי חיים בין שני צידיו של שטח מגודר.שערים דו כנפיים, שערים נגררים על מסילה ושערים קונזוליים מרחפים, ולכל השערים ניתן להוסיף אפשרויות פתיחה חשמליות כמובן שניתן לספק ולהתקין שערי כנף להולכי רגל או קרוסלות – לכל שערי הולכי רגל ניתן להוסיף מערכות נעילה אלקטרו-מכניות,

חברתנו מספקת פתרונות ייחודיים של שילוב גדר ביטחונית עם הכוללת מערך להטמעת פנלים סולריים ע"ג גדרות כולל כל החיזוקים הרלוונטים לעמידות בתקני רוח 414.

שירות בסקטורים פרטיים וציבוריים

שדות תעופה ונמלי ים

גידור בטחוני פיסי הכולל גדר היקפית וגדר מעכבת פנימית, והוספה של אמצעים טכנולוגיים המשולבים עם הגדר לצורך זיהוי כניסות לא מורשות,פירצות וכו..

תחבורה כבישים ורכבות

ביצוע מעקות בטיחות להולכי רגל על מדרכות בסמוך לכבישים, וגדרות הפרדה לאורך מסילות רכבת, מרביתן מוגדרים כאמצעי בטיחות.

בסיסי צהל וביטחוני

גידור היקפי של בסיסים צבאיים, מתקני אנרגיה ומתקנים בעלי רגישות גבוהה לרבות אמצעים משלימים כגון תלתלית (קונצרטינה) מסרק תת קרקעי.

ניהול מעבר בע"ח

מתן פתרונות למעבר בעלי חיים קטנים מתחת לגדרות בהקיף מתקנים שאינם חקלאים

מוסדות חינוך

ביצוע גדר מוסדית בהיקף בתי ספר וגני ילדים עפ"י הנחיות "חוזר מנכ"ל" – דגש על סוגי הגדרות וגובהם, וכן ביצוע גדרות דקורטיביים לאוניברסטאות ומכללות.כמו כן ביצוע גדרות, מעקות ומחיצות בתוך רחבת בתי הספר עפ"י דרישה

בתי חולים ומוסדות בריאות

ביצוע גדרות הקיפיות, מעקות ומחיצות פנימיות עפ"י הצרכים

שכונות מגורים ואתרי בנייה

ביצוע גדרות פח איסכורית זמניות לאתרי בניה ובסיום הבניה גדרות ומעקות פיתוח עפ"י תכנון אדריכלי.כמו כן ביצוע מעקות פלדה למרפסות בבנינים ומאחזי יד בגרמי המדרגות

אתרים סולאריים

חברתנו מספקת פתרונות ייחודיים להטמעת פנלים סולריים ע"ג גדרות כולל כל החיזוקים הרלוונטים לעמידות בתקני רוח 414. כמו כן מבצעת גידור ביטחוני עבור שדות / חוות  סולאריים ומתקני PV

חוות חקלאיות ומשקים

גידור חוות חקלאיות לצורך תיחום בין שכנים ו/או למניעת מעבר בני אדם לשטח החווה.כמו כן מתן פתרונות למניעת נבירת בעלי חיים (חזירי בר) מתחת לגדר ובכך למנוע כניסת בעלי חיים לשטחים החקלאיים

דילוג לתוכן